
خداجونم شکرت ک امسالم هستم و میتونم برم عزاداری آقام امام حسین.. از پارسال محرم تا امسال محرم چقد تغییر کرده خواسته هام،چقد عوض شده شرایط... پارسالم منتظر بودم تا محرم شه و من آرووم شم، امسال هم همینطور و تنها جایی ک آروومم توی روضه هاته آقاجون یعنی میشه اربعین کربلا باشم؟ مث یه معجزست......
ادامه مطلب
دلم یه وقتایی میخاد بنویسم ولی حسش نیس! امیدوارم این دفعه ول نکنم یهو اینجارو xa0کلی کار عقب افتاده دارم، کلی کار نکرده.. میخام شرو کنم زندگی کردنو یه جور دیگه خیلی ضعف دارم ک باید روشون کار کنم، همینجوری پیش برم فقط عمرمو تلف کردم حس میکنم یه بخش عظیمی از حافظه ام رو از دست دادم، تو این چن سال سعی کردم یه چیزایی رو فراموش کنم ولی دقیقا همونا تو ذهنم مونده فقط... پ ن : مامانم تولدت مبارک :) هشتم مهر 95 xa0...
ادامه مطلب